luni, 18 septembrie 2017

Ghid bursier

Daca ieri am aratat care a fost prima mea carte citita in drumul catre educatia financiara, astazi o sa va spun care a fost primul meu companion in drumul catre investitii financiare.



L-am gasit intamplator, si, odata gasit, l-am citit, aproape pe nerasuflate, apoi l-am recitit, si, din cand in cand, ma mai uit pe unele capitole.

Este o lectura f interesanta si f folositoare, mai ales ca este scrisa de un om cu experienta pe bursa.

Poate fi citit online aici: Ghid online.

De asemenea se poate descarca in format pdf sau word de aici: Descarcare ghid.

Daca aveti de gand sa intrati in lumea investitiilor pe bursa va recomand, cu toata caldura, sa cititi acest ghid.  Chiar daca nu vreti (inca) sa investiti pe bursa ghidul prezinta o multime de lucruri interesante si folositoare dpdv al educatiei financiare.

Spor la citit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va treceti numele sau un pseudonim cand comentati, pentru a nu aparea cu "anonim". Multumesc!

Ultima postare

Sfarsit de 2022