duminică, 22 noiembrie 2020

Portofoliu BVB

 


Salutare cititorule! ✋

A mai trecut o luna si am zis sa iti arat structura portofoliului meu la BVB si dupa aceasta luna.

Dupa cum se vede, daca ai citit si articolul anterior, a crescut valoarea TLV  ➕ in cadrul portofoliului meu.
Am facut acest lucru beneficiind de pretul inca mic al actiunii care a fost in aceasta perioada. Nu prea mai este insa cazul acum, pretul TLV crescand destul de mult.

In rest am mai cumparat SNG ➕ , dar nu intr-o masura atat de mare incat sa se vada in compozitia portofoliului.

In acest moment preturile au crescut destul de mult si, din punctul meu de vedere, fara un motiv real economic.

Ca atare de mai bine de o saptamana nu prea am mai achizitionat nimic, fiind in asteptare.

Voi ce parere aveti, BVB va mai creste 💹 pana la sfarsitul anului sau, din contra, va scadea ⛛? 👦

Astept parerile voastre, in comentarii sau pe email. 📃

Si, nu uitati, un om educat financiar este un om mai bogat! 👦

3 comentarii:

  1. Oare are de ce sa mai creasca? The calm before the storm? :)
    Eu am mai luat SNN, SNG si SNP, ca sa fie DCA-ul complet pe anul asta.

    Just an idea... ai vrea tu, oare, sa abordezi evaluarile financiare pe care le faci unei companii inainte sa cumperi/vinzi, fie in excel sau nu? Dar despre cum se taxeaza/platesc taxele la noi? Ma gandesc ca ar aprecia oamenii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred ca au avut nici pana acum de ce sa creasca, dar totusi ele cresc :). Exact, the calm before the storm...
      Bravo ca ai luat, desi SNN mi se pare un pic cam scump. Dar, daca e DCA, atunci keep the plan! :)

      Nu prea am asa de mult timp incat sa scriu un articol despre evaluarile facute inainte de a cumpara sau vinde, dar as putea sa incerc sa fac asta pentru o companie, daca prezinta interes.

      Cat despre taxe, la ce te referi, cum si ce trebuie sa platim noi investitorii? Sau cum si ce trebuie sa plateasca societatile de pe bursa? Daca te referi la prima varianta , da, as putea sa fac si asta, mai ales ca asta chiar cred ca ar fi de ajutor.

      Ștergere
    2. Prima varianta, exact :)

      Ștergere

Va rog sa va treceti numele sau un pseudonim cand comentati, pentru a nu aparea cu "anonim". Multumesc!

Ultima postare

Sfarsit de 2022