joi, 24 mai 2018

Drivewealth retragere fonduri

Daca tot am relatat o intamplare negativa in postarea precedenta, atunci sa mai relatez una.

Am de cateva luni un cont pe bursa americana prin brokerul numit Drivewealth.
L-am deschis destul de usor si l-am alimentat la fel de usor.
Spre deosebire de alti brokeri din USA, la care procesul de inregistrare dureaza si cateva saptamani si la care iti cer tot felul de acte si declaratii, la Driwealth procesul dureaza 3-4 zile si este destul de simplu, avand nevoie sa completezi un formular, iar pe langa asta de o copie de pe pasaport si de un extras de cont (care sa se potriveasca in privinta adresei cu cea de pe extrasul de cont, un aspect foarte important fiind acesta)

Ce e drept Drivewealth este un broker relativ nou, pe cand brokerii care cer tot felul de acte si formulare sunt mult mai vechi pe bursa din SUA, ceea ce poate fi vazut ca un semn de stabilitate.



Saptamana trecuta m-am hotarat, inainte sa imi maresc investitia , sa fac un test si sa scot niste bani de acolo, pt ca mi se pare normal sa testez si acest lucru. Asa fac de obicei si , pana la acest broker,  nu am avut probleme.

Insa form-ul de retragere are un camp la care nu stiu ce sa completez. In help la ei nu am gasit nimic despre acest lucru. Asa ca de o saptamana, aproximativ, ma conversez pe mail cu suportul lor, le-am dat si print screen cu ce am completat in acel form, i-am intrebat ce trebuie sa completez in acel camp, am incercat sa completez cu ce am crezut eu si mi-a dat eroare (care eroare e total nefeolositoare ca mesaj) si le-am dat si print screnn cu eroarea... suportul lor imi raspunde efectiv pe langa  ce intreb eu.... mai intai mi-a dat un link pe care sa ma uit, dar era link-ul de depuneri , nu de retrageri...le-am spus ca eu vreau sa retrag, nu sa depun... dupa care m-au intrebat daca sunt din USA, desi eu le-am spus ca sunt din Europa si in plus ar putea s avada si ei asta daca i-ar interesa sa se uite pe cont. Apoi, la un momentdat, m-au intrebat ce nu merge si ce vreau sa fac... :)  .... da, incredibil... le-am dat din nou campul la care vreau sa imi spuna ce reprezinta, si , in mod incredibil, mi-au dat replay in care mi-au scris "thank you" si atat....

O sa revin cu un update pe masura ce situatia va evolua intr-un fel sau altul... dar experienta este total nesatisfacatoare pana acum...

UPDATE 25.05.2018:
dupa o saptmana de mailuri cu Jeff, de la suportul lor, pe care nu inteleg cum de l-au angajat, probabil au pierdut un pariu cu cineva si au fost nevoiti, am cedat psihic si la ultimul email (la fel de stupid ca si celelalte scrise de el) i-am raspuns cu propozitia magica ce a rezolvat totul: "I want to speak with someone else, please!" :)
Asa ca in aproximativ o ora mi-a scris Matthew, care mi-a spus ca a parcurs intrega conversatie de pe mail, si-a cerut scuze pt neintelegeri (adica pt stupiditatea colegului sau) mi-a raspuns la intrebarea pe care i-o pusesem colegului sau inca din primul mail de acum o saptamana si astfel am completat formularul de retragere.

Si credeti ca a mers?   Nu a mers :)
Se pare ca era o problema tehnica legata de sesiunea asociata contului meu, dar dupa ce i-am dat lui Matthew print screen-uri (din INSPECT ELEMENT pe pagina) cu codul pe care intra cand dadea eroarea a inteles imediat problema, a vorbit cu cei de la tehnic de la el si intr-o ora am reusit sa fac retragerea.

Concluzia: omul sfinteste locul!

UPDATE 30.05.2018:
Banii au intrat in contul meu din Romania astazi, drept urmare transferul a durat cam 3 zile.
Deci, chiar daca a pornit mai greu, testul de retragere a fost reusit.

8 comentarii:

  1. Care era campul in care nu stiai ce sa completezi? Ce ai completat pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, nu stiu cum de mi-a scapat mesajul tau, l-am vazut acum intamplator:
    Problema era ca, in formularul de retragere erau, pe langa altele, doua campuri care mie mi se parea redundante:
    ABA#(US)/IBAN# (Intl)
    Beneficiary Account Number

    La al doilea am pus IBAN-ul meu, dar la primul nu stiam ce sa pun.
    Se pare ca in SUA fiecare cont bancar mai este asociat unui cont, care se trece in primul camp. In cazul meu eu trebuia sa trec in ambele campuri IBAN-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sault, am intampinat si eu o problema de acest gen, cand apas pe butonul de withdraw mi se inchide tabul, am dat mail si mi-a raspuns tot jeff. Sa cer sa vorbesc direct cu Jeff? De asemenea, inca folosesti drivewealth, sau ai trecut la alt broker? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! :)) Se pare ca Jeff e peste tot. Mai folosesc Drivewealth, momentan, dar am de gand sa nu il mai folosesc mult timp. O sa caut sa imi fac cont pe Ameritrade. Da-i o sansa lui Jeff, zic, dar daca vezi ca nu rezolva din prima parerea mea e sa nu o lungesti sa sa ceri sa vorbesti cu altcineva, eventual cu Matthew.

      Ștergere
  4. Din ce stiu, nu poti ca roman sa iti faci cont pe Ameritrade. Eu am incercat si mi-au spus ca nu sunt eligibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu romani ce au cont pe Ameritrade. Nu cred ca tine de nationalitate, ci de alte chestii, cum ar fi, spre ex, banca la care ai contul din care faci transfer catre ei...

      Ștergere
  5. Buna. Eu am retras fara probleme de la drivewelth. Știe careva care e treabă cu drivewelth și beanstox? Pe laptop am drivewelth iar aplicația pt telefon este beanstox. Când cauți drivewelth pe google play apare beanstox.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocosule! :). Beanstox este un serviciu promovat de Drivewealth, mai exact este aplicatia de tranzactionare pt telefoane mobile.

      Ștergere

Va rog sa va treceti numele sau un pseudonim cand comentati, pentru a nu aparea cu "anonim". Multumesc!

Ultima postare

Sfarsit de 2022