marți, 29 mai 2018

ING si contul in euro


Dupa cum povesteam intr-un post anterior, ca sa pot inchide/rascumpara fondurile de investitii in euro de la NN \ ING am fost nevoit sa imi deschid un cont in euro (pt care se plateste un comision de administrare lunara de 2 euro).

Acum, dupa ce am inchis acele fonduri de investitii , si dupa ce am transferat suma in euro din contul curent de la ING (deisgur, contra unui alt comision) intr-un cont la alta banca unde nu am comision la euro, am zis sa imi inchid contul in euro, pe care am fost fortat sa il deschid doar pt a inchide acele fonduri de investitii in euro.

Am incercat sa inchid acel cont curent in euro din HomeBank dar credeti ca se poate? Nu...
Asa ca am fost la ING si am solicitat sa mi se inchida contul. Doamna de acolo foarte amabila a incercat sa faca aceasta operatiune, dar credeti ca a fost usor? Desigur ca nu... Am ajuns la ING exact cand se deschidea, mai exact la 9:01 si am plecat de acolo la 10:03 timp in care doamna amabila a dat telefoane, a trimis mailuri si toate acestea ca sa imi inchida un amarat de cont in euro, pt ca se pare ca, desi eu am inchis fondurile de investitii din HomeBank, ele mai trebuie cumva validate si de cineva "din spate".... Si desi trecusera mai mult de 2 saptamani (doua!!!) se pare ca asa e procesul la ING, abia cand vine clientul in sucursala cei din sucursala trebuie sa ia legatura cu departamentul de backoffice (daca raspunde cineva la telefon sau la mail, si din cate am vazut nu prea raspunde) si abia atunci cineva de acolo inchide "de tot" acele fonduri.
     Si as fi inteles aceasta procedura greoaie daca as mai fi avut posibilitatea sa reinvestesc in acele fonduri dar, din momentul in care eu le-am inchis in HomeBank, nu le mai vad si ca atare nu mai pot investi in ele...
Ca atare procedura lor e cel putin absurda...

Pana la urma, dupa aprox 45 de minute de mailuri la diferite departamente de suport si telefoane, i-a raspuns cineva doamnei amabile de la ING , si, dupa verificari si discutii care au durat 10-15 minute, mi-a comunicat ca o sa mai dureze dar ca, daca sunt de acod, ca sa nu mai stau, imi ia datele din buletin si o sa imi faca ea inchiderea de cont in cursul zilei si o sa ma anunte.

Mi s-a parut ciudat ca nu trebuie sa fac nicio cerere si am intrebat daca chiar nu trebuie sa fac nimic in scris, mi-a spus ca nu e cazul, asa ca i-am multumit si am plecat oarecum suspicios.

Intre timp s-a facut 11:30 si mi-a venit mail automat de inchidere de cont in euro si m-a sunat si doamna cea amabila din ING sa isi ceara inca o data scuze pt ca am asteptat atat de mult si sa ma anunte ca a rezolvat.

Concluzia:  daca aveti fonduri de investitii in euro la NN \ ING , inarmati-va cu rabdare cand vreti sa le inchideti si cand vreti sa inchideti si contul curent de euro pe care o sa fiti nevoiti sa il deschideti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va treceti numele sau un pseudonim cand comentati, pentru a nu aparea cu "anonim". Multumesc!

Ultima postare

Sfarsit de 2022