joi, 26 mai 2022

Promotii carti

 Salutare cititorule, long time no see! 

A fost o prima jumatate de an destul de aglomerata pentru mine!

Stiu ca nu am mai scris de ceva timp , as fi putut sa scriu, recunosc, dar m-am focusat f tare pe cresterea venitului activ in aceasta perioada.

Iar acum am vrut sa va scriu pentru ca am vazut niste promotii interesante la carti pe care le-am citit si sunt bune si folositoare in drumul catre independenta financiara. 📗

Deci, fara sa o mai lungesc, cartile de mai jos au in aceasta perioada reducere de aprox 40%:

Tata bogat tata sarac

Gandeste si vei fi bogat

Cadranul banilor  (personal asta mi se pare de departe cea mai buna carte a lui Kiyosaki)

Ghid de investitii

DRAGA UNDE-S BANII?

Sper ca, daca nu le-ati citit deja, sa profitati de aceste reduceri si sa va imbogatiti IQ-ul financiar!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va treceti numele sau un pseudonim cand comentati, pentru a nu aparea cu "anonim". Multumesc!

Ultima postare

Sfarsit de 2022