marți, 26 septembrie 2017

Sa intelegem piata Forex


Pentru ca tot am vorbit in articolul anterior de Forex, si pt ca sunt convins ca sunt multe persoane ce nu inteleg bine piata Forex si conceptele cu care aceasta opereaza (am fost si eu pana de curand una dintre aceste persoane) mai jos este un link ce contine 4 filmulete care explica f simplu ce inseana Forex , ce inseamna principalii termeni cu care se opereaza pe Forex si cum se tranzactioneaza pe aceasta piata.



De asemenea , din acelasi link, se poate face download, gratuit, o carte in limba romana facuta de cei de la Admiral Markets si in care sunt explicate in detaliu conceptele de tranzactionare.

De asemenea , in acelasi link, va puteti inscrie la un curs online gratuit. Nu am testat cursul, asa ca nu imi pot exprima o parere despre el, dar este o optiune interesanta.

Iata si link-ul principal:
Sa intelegem piata valutara Forex

Spor la invatat! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va treceti numele sau un pseudonim cand comentati, pentru a nu aparea cu "anonim". Multumesc!

Ultima postare

Sfarsit de 2022